Wymiana

Jak dokonać wymiany?

Wymiany realizowane są w formie zwrotu produktu z uzupełnionym formularzem dołączonym do paczki. Wymiany w naszym sklepie realizowane są bezpłatnie. Wymieniane produkty postaraj się starannie zapakować, lubimy jak paczki docierają do nas w całości. Prosimy w przypadku odsyłania butów w pudełku, o nie naklejanie niczego bezpośrednio na nim, najlepiej użyj do tego celu kartonu, w którym otrzymałeś swoje zamówienie.

Wymieniany towar odeślij do nas jak najszybciej, masz na to 14 dni, ale jeśli się spóźnisz . 🙂

Przesyłkę ze zwracanymi produktami wyślij na nasz adres:
KAMPOL
ul. Myszkowska 21
42-310 Żarki

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. Bezpośredni koszt odesłania wymienianego produktu ponosi Kupujący.

W zależności od Twojej decyzji, paczkę zwrotną możemy wysłać kurierem InPost lub do paczkomatu – uzupełnij proszę odpowiednią rubrykę na formularzu. Istnieje również możliwość wymiany zakupionego towaru bezpośrednio w naszej fabryce, przy wyborze tej opcji zrobimy pyszną kawę dla umilenia dnia!

W przypadku pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami:

503 695 434 – Michał

sklep@kampolbuty.pl

pozostajemy do Twojej dyspozycji codziennie od godziny 7:00 do 20:00.

Przewiń do góry

FOTOGRAFIA

PRODUKTOWA

Polubiłeś nasze zdjęcia, zapraszam do kontaktu